that face of an angel, comes out just when you need it to.


måndag morgon och helgen har varit helt okej. en höjdpunkt var när jag fick reda på att mitt kusinbarn tagit sitt första guld i brottning, inte ens sex år fyllda och på sina tre tävlingar har han vunnit två silver och nu ett guld. han är bäst och jag är hans största fan. trevligt att prata lite med kusin vitamin med som snart ska få bebis, och som jag ser fram emot detta, jag hoppas på en flicka och mamma som tippat rätt på de andra två har med tippat en flicka och blir fallet så så har min kusin lovat oss en trerätters middag och det ser jag fram emot ;) haha. annars igår var en slapp dag eftersom jag typ hade migrän hela dagen och låg deckad i min säng hela kvällen. tråkigt värre, men som tur är det typ borta idag. ska ta mig ett par alvedon nu och gå och duscha. sen blir det nog lite träffa daniel och hänga lite med honom. och på fredag ska jag scrappa med elin vilket jag ser framemot !
ha en bra dag vänner!

puss & kram / josse

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser också fram emot det. Det räddar min vecka!

2009-03-23 @ 15:14:40
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0