ut med gammalt och inte in med nytt.

våfflorna och kaffet hos farmor var gott, promenaden dit var inte skön för det blåste så sjukt kallt, men promenaden hem var mycket bättre för då sken solen och det blåste inte lika mycket. men en sak är säker idag är det inte vår utan mer vinter trots det att solen visat sig. när jag kom hem blev det lite slappande framför tvn och sedan har jag suttit och fixat bilder till en mapp som jag ska ta till stan och framkalla imorgon. och nu är jag duktig och rensar och fixar i mina garderober, två av tre är klara nu och nu ska jag bara hänga in mina kläder och fixa den tredje. känns tomt men skönt att ha fått rensat lite. ut med vintern och in med våren. ungefär så eller något liknande. jag är sugen på att sola så det kanske det får bli imorgonförmiddag, jag tror nog jag ska köra ner till qpoolen eftersom det är billigast där och just nu är jag snål, eller fattig jag vet inte riktigt vilket utav det. kanske lite av varje. nej nu är nog mitt pausande slut så nu ska jag ta tag i min garderob igen för att bli färdig idag. sen ska jag slappa med min nya goosip girl bok, det är en liten morot för att palla det tråkiga som är kvar, in med alla kläderna men med lite musik i bakgrunden går det rätt fort.


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu är det snart fredag! Vad ska vi äta till lunch?

2009-03-25 @ 12:00:56
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0