scrappbooking dag med elin!

dagen idag började inte så bra, då jag bröt ihop totalt imorse i slutet av one tree hill avsnitten och dem visade en stjärnhimmel. det fick mig att bryta ihop totalt. jag grät och skakade i minst en kvart innan jag fick kontroll över mig själv igen. att man kan reagera så starkt på en sådan sak. jag förstår inte riktigt, men det kanske inte är meningen heller. efter att jag fått kontroll på migsjälv igen blev det snabbt duschen och sånt innan det bar av till elin och daniel för lunch och scrappande. det blev en väldigt god pastasallad och panriche (eller hur det nu stavas) och det var en massa gott (a). sen tog vi fram alla papper och allt man behöver ha till för att lyckas göra en layout. och det var lite motigt för oss båda till en början men sen gick det rätt bra och elins Layout blev riktigt fin och jag är nöjd med min allra första LO. den heter du gav mig glada skratt och det är en bild på stodch på den. det kommer en bild imorgon för just nu kan jag inte för jag har ett barn i mitt knä eftersom vi är barnvakter ikväll.. så nu ska jag se lets dance finalen, jag gillar inte lets dance egentligen men vad gör man inte för barnbarnen. haha. nu tycker alicia att jag ska sluta så nu får det vara nog med  uppdatering för idag. och som sagt, elin tyckte min lo blev fin idag så det blir en bild imorgon.
tack för en härlig eftermiddag elin <3 du är en klippa! och tack till daniel såklart med för sällskapet du gav oss.

// allas er josse

Kommentarer
Postat av: Elin

Allas vår Josse!

2009-03-27 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0