because we are all in this together

min hals är död, min röst finns inte och mina luftrör gör fruktansvärt ont. så min dag har bestått av soffan och film. skönt, men ändå inte eftersom varje gång jag sväljer eller hostar eller något annat gör det sjukt ont. klagomål hit och dit idag.
imorse ringde klockan 07.20 för att jag, som en snäll vän skulle köra sarah och henrik till stationen eftersom dem idag åker till usa. tio i åtta befann jag mig hos axelsons hela tio minuter innan jag skulle, bara för att stressa lite. tio över satt jag i förarsäte på familjen axelsons bil och vi var påväg mot stan. jag klarade av den stora stora bilen galant om jag får säga det själv och söta som dem var fick jag några kexchocklad som jag dock inte kunnat äta än, haha. väl på stationen väntade vi sisådär tjugo minuter innan deras tåg väll kom och det var förväl, ett sorgligt sådant eftersom jag kommer sakna min bästa vän, jag saknar henne redan. men ha så kul :) efter lite vinkande tog jag bilen till axelsons igen och lämnade nycklarna och begav mig hemåt i min röda fara där jag bänkade mig på soffan, och där har jag legat hela dagen med undantag för att jag var och hyrde lite filmer i stan och handlade soppa och halstabletter på maxi, det tog musten ur mig. och i eftermiddag har jag sett film, high school musical 3. den var rätt bra, söt om inget annat, men aningen förutsägbar. haha. och nu har jag två andra lite mer seriösa filmer (tror jag) att se framemot, en ska hinnas med imorgon iaf innan jag ska till doktorn, ja sarah det blev som du ville, mamma fixade tid till mig imorn så vi får väll se vad det är som är fel med min hals, om dem kan hitta något fel överhuvud taget. just det jag kollade ju sex and the city the movie i morse med. nej nu blir det lite snabb uppdatering om helgen innan soffan kallar igen. jag hatar min hals.

lördagen spenderade på landet hos dess och eftersom det var finfint väder så bestämde vi oss för att åka en tur inlines, årets första och ja det kändes i mina vader som jag i slutet inte hade någon som helst känsel i. konstigt. sen blev det lite mat och en massa prat och så. alltid lika kul, trevligt och mysgit med dig, <3- vid halv fem begav vi oss mot staden och daniel för handling av mat och en kväll med melodifestivalen. det lagades kyckligfilé med potatisgratäng och till äfterrätt smoothie allá joss & dess. melodifestivalen var väll helt okej och det var en trevlig men trött kväll!

söndagen bestod av ikea med mamms och lasse och det handlades en del smågrejer sådär. jag handlade bland annat bestick tills jag ska hemifrån, jag menar man får ju passa på när man hittar saker som är billiga och snygga. det handlades också kuddar, små och söta och annat smått och gott. på kvällen blev det en tripp till en pack-stressad-förvirrad-springig-sarah. där jag spenderade några hesa timmar innan jag bar mig hemåt och sängen väntade resten av kvällen eftersom min hals var död igår med.

i'm gonna miss you, best friend <3



tvilling, vi måste ses oftare, jag saknar att inte se dig så ofta. <3

Kommentarer
Postat av: sarah

jag saknar dig min underbara vän! Hoppas saker och ting är bättre med dig! bästa vän<3

2009-03-07 @ 01:14:37
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0