våfflor & kaffe on a winterspring day.

idag är ett rejält bakslag för vårens ankomst. det är snö ute, fick en smärre chock när jag vaknade imorse och såg att det var vit ute. då ville jag bara lägga mig under täcket och inte stiga upp igen, men jag lyckades och jag är uppe och snart ska jag ner till farmor och äta våfflor och dricka kaffe. annars händer det väll inte allt för mycket i mitt liv just nu, allting är ungefär som det brukar vara. inte allt för mycket jobb, mycket rännande hemma med en massa tankar i huvudet. det börjar bli jobbigt nu och jag ska nog försöka ta tag i mitt liv på riktigt nu. söka högskolor och försöka hitta mig ett sommarjobb vilket inte verkar vara det lättaste. vi får väll se hur det går med det, jag ska kolla platsbanken sen. nu ska jag gå och göra mig iordning och sedan ska jag nog ta mig en promenad ner till farmor, lite musik i öronen för trots snön så skiner ju faktiskt solen idag. och imorgon ska jag nog ta mig en tur ner till stan och framkalla lite bilder så jag har något att använda mig av på fredagens scrapping med elin!
nej nu ska jag sluta skriva innan jag blir negativ och sånt. ha en skön "vinter"-dag mina vänner. själv ska jag hålla mig inne så mycket som möjligt och hoppas på att snön försvinner!

puss & kram / josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0