21 november - 2009

ett år har gått sedan du lämnade oss, alldeles för tidigt om ni frågar mig. Vi fick låna en ängel och jag är glad att jag fick ha dig som min vän de år vi fick med dig. Jag förstår faktiskt inte att det har gått ett helt år sedan 21 november 2008, ett helt jävla år. tiden har stått stilla men ändå har den rusat förbi. Jag minns det som igår, jag kommer ihåg klockslag när det där smset kom, jag kommer ihåg allt från de där två sista månaderna innan du försvann, jag kommer ihåg sista gången jag fick träffa dig. På något sätt blev det mycket mer verkligt när jag flyttade, precis så som du gjort ett år innan mig. tårarna rinner när jag skriver detta, det är fortfarande svårt och jobbigt att prata om det, prata om dig när du inte längre finns här. jag och daniel var och hälsade på dig igår, där är alltid så fint, och du var så älskad! jag tänder ofta ljus för dig och jag hoppas du ser dem och jag hoppas att du vet att jag saknar dig och tänker på dig alltid.
Jag saknar dig Christoffer, nu och föralltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0