en uppdatering från ingenstans.

Inte mycket till uppdatering på senaste tiden, men jag har varken haft tid eller ork till det eftersom det har varit rätt mycket med skolan, hemtenta hit och hemtenta dit. just nu sitter jag hemma i hässleholm min praktik börjar imorgon, läskigt värre. Men det ska nog gå bra, min handledare lätt trevlig och snäll så jag hoppas på att hon är det med. dock måste jag vara nervös till tisdag också vilket är lite jobbigt, för jag börjar med studiedag imorgon så då gäller bara lärare och sen schema genomgång och sådant. Sen på tisdag får jag träffa klassen, men hon försäkrade mig om att dem var snälla. just nu sitter jag och försöker hitta orken till att plugga lite, skulle kännas skönt att ha gjort mina små kompletteringar nu innan VFUn och dess uppgifter. så jag får väll ta mig i kragen och göra det nu, dock har jag sjukligt ont i min rygg så ska se om jag kan smöra in mig hos mamma lite så att hon trycker ut den lite. Jag måste bara säga att jag har himla träningsverk med eftersom emma och daniel lyckades dra med mig till gymmet igår. nej nu får det vara slut på denna lilla uppdatering, för jag måste plugga nu, eller måste måste jag inte men det hade varit skönt att ha det gjort.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0