första advent

idag är det första advent och jag sitter i hässleholm och här är julfint med stjärnor, ljusstakar och adventsljus uppsatta. Jag gillar denna tiden på året, när stjärnorna lyser i fönstren och det är fint att gå och se ljusen i alla fönsterna, det är mysigt! idag har jag varit på julskyltning med sarah som snällt upplyste mig om att det var idag. vi tog en sväng på stan och kollade rundor, sen bjöd axelsons på fika innan vi begav oss till mixhuset och shoppade lite julscrapbooking saker. tack bästa vän för en trevlig dag idag, det var mysigt att ses. det sker alldeles för sällan nu när vi bor så långt ifrån varandra. men snart är det jul och då kan vi ses lite mer! annars flyter praktiken på bra, imorgon ska vi på utflykt till ljungby, tidningsbesök och äventyrs-badande!
nej nu ska jag fortsätta lyssna på min ljudbok och njuta av advents firandet denna söndagkväll!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0