091002

igår den 2/10-09 hade jag haft mitt körkort i två år, så nu är min prövotid officiellt över. tänk vad tiden flyger iväg och att det redan gått två år sedan den andra oktober tvåtusensju. så nu behöver jag inte vara fullt lika nervös för poliser längre men jag känner mig själv och jag tror jag alltid kommer vara nervös när det kommer till poliser, dock börjar man vänja sig nu eftersom här kryllar av polisstudenter i uniformer. annars igår var jag ledig så dagen började med lite sovmorgon och sen begav jag mig ut på en promenad till willys för att handla skåne mejeriers mjölk (ända i stan som säljer skånemejeriers.) samtidigt som jag ringde till sarah och pratade med henne ett tag, vilket var trevligt. sen hem och diska lite och sen kom amanda och vi begav oss ut för lunch och beställande av bilder till mig, sen åkte vi ut till henne ett tag innan vi begav oss och handlade och hem till mig där isabelle mötte upp och vi bakade pizza, åt pizza och sen kollade vi idol och krängde godis och popcorn. och vid tolv begav sig mina vänner härifrån och jag begav mig till sängs och vaknade upp imorse med att min hals inte samarbetar och gör ont, jag fryser och känner mig allmänt förkyld och lite småhängig. så nu ska jag försöka göra mig klar och sen bär det nog av ner mot stan.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0