kanelbullens dag idag.

ja det är vad det är, kanelbullens dag och detta har jag firat med att ligga på soffan hela dagen och varit förkyld och min hals gör ont. men det är inget ovanligt direkt, det brukar jag ju ha vinterhalvåret. yeej, det har börjat för säsongen nu, eller inte död åt min hals. någon som vill byta den? och kanske mitt immunförsvar med? tror inte det är så bra det heller, jag får ju det mesta i förkylningsväg och sådant. så kanelbullens dag har varit en riktig höstdag, regnet har öst ner utanför fönstret större delen av dagen och det blåser halv storm, inget roligt nej. annars är det skola imorgon och ja det är kort vecka men ändå en del att göra, bara skola måndag, tisdag och torsdag så vi är lediga onsdag och fredag vilket betyder att jag beger mig till hässleholm på torsdag förmiddag eftersom vi bara är i skolan mellan 8-10. skönt att kunna komma hem och vara hemma lite mer, det går så himla fort när man är hemma. nej nu blir det väll sängen snart, ska vika tvätt först och möjligtvis diska med.
så har ni inte ätit några kanelbullar idag, ni har fortfarande 2 timmar på er att äta någon idag. så spring och ät en kanelbulle nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0