can you turn my black roses red

Jag blir stolt över mig själv för att jag har blivit så bra på att uppdatera på senaste tiden, jag tycker att jag har överträtt mig själv. Ingen motivation eller lust alls till att blogga, men ändå kommer jag på mig själv med att sitta här varje kväll och skriva mer eller mindre betydelsefulla rader. Just nu sitter jag och uppdaterar till reprisen av de två sista grey's avsnitten inför nästa veckas säsongs premiär, åh vad jag älskar detta programmet! och oj vad många tankar det väcker. men det orkar jag inte gå in på nu för nu ska jag gå och lägga mig och se ännu mer grey's för det är världens bästa (om man inte räknar några andra också).

- bara för att jag är aningen sentimental nuförtiden, och för att jag saknar er massa.

sov gott, det ska jag göra för imorgon är ingen rolig dag.
massa, massa plugg och sen ännu mera plugg.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: D4nielsflicka

SÖTISJOSSE!

Jag saknar dig med, det känns konstigt att du har flyttat. Dumma dig!

Härromdagen när jag skulle gå från skolan så tänkte jag på dig, men sen kom jag på. Visst nej, hon har flyttat :(

Med mig är det itne så värst bra, men jag hoppas det är super bra med dig?<3

2009-09-23 @ 22:35:57
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0