dags för sängen.

Nu är det strax dags för sängen, bok och lite tv, tänkte att jag kunde uppdatera lite snabbt först eftersom det kom klagomål på att jag var dålig (ja sarah det var du). På tal om Sarah skypade jag precis med henne och jag vill säga att det är en fantastiskt bra uppfinning, faktiskt. Teknikens under, vi sitter i vars en stad och kan prata med varandra samtidigt som vi ser varandra i våra webbcamror, teknikens under. Men det är trevligt att kunna prata med sina vänner mer än i telefon, blir lite mer som vanligt om man kan se den man pratar med samtidigt! så dagens hiss är lätt skype! och man kanske skulle ha en diss då med och då får den bli att jag saknar mina vänner och familj. annnars är växjö bra! kommer längre uppdatering när jag inte är så trött.
Ha det så bra vänner!
Puss & kram
- Jag saknar er! ♥

Kommentarer
Postat av: sophie

Sarah ska inte säga något om att vara dålig på att uppdatera!! Fast du får gärna skriva oftare, det är kul att läsa om hur du har det. :)

2009-09-18 @ 04:51:28
Postat av: Elias

Ah det är med Skype å webcam, visst är det härligt med nymodigheter! ;)

2009-09-18 @ 19:54:59
URL: http://gotborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0