plugg, plugg och ännu mera plugg.

det är hemskt mycket pluggande nu och min hjärna är helt överbelastad för tillfället. jag orkar egentligen inte uppdatera här men jag gör det ändå, för att kunna skriva och fokusera tankarna på något annat för en liten stund. dock vet jag inte vad jag ska skriva idag eftersom denna dagen bara bestått av plugg, föreläsning och ännu mera pluggande. och nu sitter jag här och har ätit soppa ikväll, arlas chicken carib, den är faktiskt god för att vara färdig lagad, jag är lite kräsen när det gäller sånt annars. och nu sitter jag här med datorn igen och väntar på att idol ska börja men tänkte hinna läsa igenom kompediumet tills imorgon först så att man är lite förberedd inför morgondagens examinerade seminarium i matematikens betydelse 1. jag är aningen nervös och inför fredag också så det ska bli skönt att kunna åka hem på fredag efter denna helvetes vecka och nästa vecka kommer inte heller att bli så rolig, men det är bara till att bita ihop och hoppas på det bästa.
nej nu ska jag återgå till skolböckerna, ha det så bra mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0