tio månader

morgonen började med en massa stress, jag orkade inte gå upp när klockan ringde 06.30 utan jag lyckades inte ta mig upp förrän hon var tio över sju, men icke stressade detta mig speciellt mycket så jag satte mig vid nyhetsmorgon och åt frukost och när klockan var fem över halv åtta fick jag smått panik då jag skulle möta mina vänner vid tio i och det blev stress för hela slanten och tio i kom jag härifrån, tur man inte har längre än vad man har till skolan. väl i skolan kom jag på vad det var för dag idag och då blev jag aningen deppig, för idag är det den 21 Septermber och idag är det tio hela, långa, sorgliga månader fyllda av saknad gått, för det är vad du är saknad. så idag har mina tankar varit hos dig och nu har jag tänt två ljus till dig, för den tjugoförsta finns du med mig lite mer än alla andra dagar. tårarna kommer när jag tänker på dig, fortfarande, jag tror jag aldrig kommer fatta helt att du aldrig någonsin kommer komma tillbaka, jag vill så gärna tro att du just nu sitter i kalmar med dina opitkerböcker och att det snart kommer en vibb på msn, men jag vet ju innerst inne att det inte är så, du är i himlen och jag hoppas du har det bra där, dricker en kall öl kanske och spelar lite spel med någon annan som också tagits från denna värld i förtid och jag skulle så gärna velat hälsa på dig idag och säga att jag tänker på dig, men det får bli i helgen när jag är hemma och jag hoppas att du ser mina ljus jag tänt till dig idag istället. du är så saknad älskade underbara ängel <3
annars har dagen bestått av en massa timmars pluggande med amanda och nina (ska vi vara exakta var det cirka fem timmars pluggande) duktiga som vi är men ändå kom vi knappt någon vart, så det blir till att fortsätta imorgon förmiddag då amanda kommer hit när hon vaknat. sen är det föreläsning vid ett och antagligen lite mer plugg efter det. nej nu dör min hjärna så nu säger vi godnatt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0