bubbly

jag kommer ständigt tillbaka till det här att jag ska börja blogga ordentligt igen och det brukar fungera i si-sådär en eller max två dagar och sen går det åt skogen igen. Så den här gången ska jag minsann inte säga något om det så kanske det går lite bättre? Man kan ju alltid hoppas. För det är skönt att kunna skriva av sig ibland. Annars så har det inte hänt alls mycket. MASSA SKOLA BARA. Förra veckan var ett rent helvete, massor att göra och alldeles för lite tid, vilket resulterade i jätte långa skoldagar. Tur man gillar sig studiegrupp och att vi hade kul under tiden. Och på fredagen var det så himla skönt med helg. Och i måndags började jag mina 5 veckors praktik i älmhult! Och det är väldigt roligt att vara tillbaka hos barnen. men gud vad trött man blir i huvudet av att vara ute i arbetslivet, på ett helt annat sätt än vad man blir av att själv gå i skolan. är död när jag kommer hem, men tror det beror på att jag är sjukt utslitet nu med, jag behöver sommarlov och det är typ NU. Men snart.
I fredags eftermiddags ringde jag iaf bästa vän och tvingade med henne till stan, tyckte hon behövde en paus i sitt pluggande, så vi åkte till stan och hängde ett tag! och jag hoppas på att vi kan dra ihop vår valborgsfest!
Nej nu ska jag planera lite lektion till imorgon och laminera sedlar till mitt mattespel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0