det var bättre förr.

Jag pratade med en vän igår och vi kom in på hur bra och okomplicerat allt var för bara ett par år sedan. Att vi gärna hade åkt tillbaka i tiden till sommaren -06. Då lekte livet, allt var bra och okomplicerat. Den sommaren var helt klart en av dem bästa (förutom somrarna när jag var liten och var på havet med f&f)! Det var innan vi började splittras, det var då vi var ett gäng, som ligger mig varmt om hjärtat, varenda en av er. ni är mina bästa vänner. Men det är inte samma som det var då, det kommer nog aldrig bli samma som då, och jag tycker det är sorgligt, för jag tyckte att det vi hade/det vi var, var riktigt bra. Jag tyckte om att träffa er varje fredag eller lördag. Jag tyckte om våra kvällar, det var alltid kul. Våra idolkvällar på hösten och melodifestivalen kvällar på våren. Film och spelkvällar, sommarkvällar vid finjasjön, alla grillkvällar, jag saknar allt det där! Men det hände något, jag vet inte vad, men det känns inte som förut. Det pratade jag och D också om, att det inte är ett gäng längre? jag tror inte det om jag ska vara ärlig. Jag vill att vi ska vara det. Men vad som än händer vill jag aldrig förlora er som vänner, för ni är det bästa i mitt liv och jag klarar mig inte utan er.
JAG VORE INGET UTAN ER! ♥
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-01 @ 18:56:59
Postat av: Anonym

<3

2010-03-01 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0