this is my life my friend & this is my time to spend.

.
Sitter och kollar på melodifestivalen, och precis gick nog den första låten jag tyckt varit riktigt bra vidare direkt till final, nämligen Anna Bergendal. Jag gillar henne och henne röst och låten var hur fin som helst.
Sen måste jag berömma Pernilla Wahlgren, okej låten kanske inte var den bästa, men ni måste hålla med om att den låten är riktig schlager! Därför gillade jag den, för det var schlager i ett nötskal. haha.
annars skulle jag gärna sätta mig på första bästa plan iväg till värmen. jag skulle behöva en veckas vila. men det är bara 4 månader kvar tills det är sommarlov, tur det. för längre orkar jag nog inte. nej nu ska jag kolla slutet och sen ska jag nog gå och lägga mig, är trött efter en veckas dunderförkylning (som tack och lov håller på att vända nu)!
godnatt vänner :)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0