2010-01-03

Ibland önskar jag att man på sin blogg sida (där man ser hur många besökare man har) att man kunde se vem det är som läser ens blogg. Jag satt just och undrade vilka 6 stycken som läst min blogg idag. Haha, men det är väll till för att man ska vara nyfiken eller nått. Några vet jag som läser min blogg. Och jag ska försöka uppdatera lite bättre nu under våren, ska verkligen försöka bättra mig på det här området, för det är rätt skönt att kunna skriva av sig lite även om det mest är rätt onödiga saker.

Dagen började med att klockan ringde tidigt eftersom jag skulle bege mig till Hästveda för att intervju Charlie till mitt skolarbete. Och eftersom det har blivit sjukt kallt igen så tog det mig nästan 20 minuter att få bilen varm och skrapad då det var mer is på insidan av rutan än på utsidan. Väl framme blev det lite prat innan vi begav oss upp till hans rum med lite fika som proviant och startade intervjun som inte tog mer än 20 minuter att genomföra. Sen stannade jag kvar en stund och bara hängde med min kusin med familj innan det var dags att bege sig hemåt för att skriva rent intervjun. Som tog någon timme innan jag begav mig bort till Sarahs för lite fika och pratstund. Sen blev det hem och lite panik och stress eftersom vi i gruppen kommit på att ett utkast ska vara inskickat till på tisdag lunch. Så jag har pratat i telefon halva kvällen, över en timme med emma, sen en halvtimme med nina och slutligen en kvart med dessi som hade ringt under mina andra långa samtal. innan problemet typ var löst, men vi kör på den vi kommit fram till nu och hoppas på det bästa, eftersom det bara är ett utkast är det nog lugnt. det är ju slutprodukten som räknas. eller?
.
Just nu borde jag inte sitta här och skriva värsta långa inlägget utan jag borde sitta och skriva klart mitt arbete för att sen kunna skicka det till dennis. Det blir nog sent inatt. Har en film bara för att jag kände mig tvungen att se den innan tisdag eftersom jag är tvungen att åka till Växjö en dag tidigare än planerat då vi kommit på att arbetet är lite större än vad vi räknat med från början och att det nog kommer ta lite mer tid än vi räknat med. Så vi ska sitta hela onsdagen, känns lite skumt när man planerat att man har en hel dag till hemma men på ett sätt ska det bli skönt att komma tillbaka upp.
nej nu har jag inte tid att slösa mer tid på att uppdatera bloggen för ikväll, har några rader till att skriva innan det är dags att sova.
.
avslutar med en sötisbild på mig och emma från min födelsedag i somras! :)
Puss & kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0