make your're own kind of music

make you're own kind of music, play you're own special song.
.
dag har ett av mina absoluta favoritprogram börjat med ny säsong, i en annan del av köping heter det och jag tycker mycket om det, har gjort sen säsong ett. Det är ett mysigt program och jag gillar att man har lyft fram personer som inte är helt klara i huvudet eller vad man säger. jag älskar det. deras syn på livet, det är så enkelt, man ska vara lycklig typ. och jag gillar mats och att han inte ger upp drömmen på sitt körkort, han kämpar fortfarande efter 3 år. åh, mysfaktor på mina söndagar framöver! jag blir glad av det här programmet. i en annan del av köping sprider i min mening väldigt mycket ljus och glädje! i like it.
.
annars händer det inte så hemskt mycket, helgen har bestått av storstädning av lägenheten och sen en del plugg, har skrivit klart mitt individuella tills imorgon och sen har jag och emma läst och pratat en del om arbetet vi ska opponera på imorgon. Det tog sin stund att läsa 18 sidor och sen tycka och tänka om det samtidigt. men det blev en del skratt under tiden så det gick bra! Nu är det bara en vecka kvar sen har jag klarat av första terminen på universitet och den 18:e börjar termin två och inriktning matematik.
.
dagens middag blev det här:
lax och brokolisås med pasta
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums det ser gott ut: ) och jag gillar att du ska gå inriktning matte, haha. Glöm inte ta med dina fusklappar med alla tabellerna;) Puss vännen <3

2010-01-12 @ 22:41:44
URL: http://tennevi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0