Sammanfattning av 2009

Gott nytt år vänner!
Tänkte att det kanske var dags med en liten uppdatering om mitt 2009, har ju inte varit allt för bra på att blogga under hösten. Det har varit alldeles för mycket annat som har hänt. Så här kommer mitt 2009 i punktform.
  • 2009 startades med en hejdundrande nyårsfest hos axelson's, kunde inte startat bättre. Speciellt inte när man klockan tolv springer längs gatan utan jacka, utan någon egentlig orsak.
  • Våren bestod av en del jobb hos papps.
  • Jag och söta Elin begav oss ut för att finna vårkänslor, men vi fann dock inga då om jag minns rätt var sjukt kallt och snö? men trevligt hade vi med pick-nick i bilen och lite shopping på väla!
  • Söta kusinbarnet Charlie började tävlingsbrottas, blott 6 år gammal. och han har inte kommit sämre än 3:a någon gång!
  • Jag och Sarah var och kollade på musikalen RENT i k-stad. (det var hennes julklapp från mig).
  • Bästis åkte till USA med henrik ett par veckor och då saknade jag henne.
  • min hals dödade mig (som vanligt)
  • Jag fick två nya fina kusinbarn, Ludvig & Kajsa! :)
  • Den 27 april begav jag och Daniel oss till Italien för ätt hälsa på Bettan! Det var massa trevligt, med god mat (italian food, i love), en massa sol och bad, en mysig resa till venedig (som jag älskade, vill dit igen!) och såklart trevligt sällskap av mina två fina vänner!
  • Två av mina vänner tog studenten så det blev studentfirande!
  • Jag köpte min mac-dator, love it!
  • Fick sommarjobb och började jobba i Lund på södertull.
  • Jag och farmor tog oss en endags-semester till blekinge skärgård för att återuppleva gamla minnen!
  • Jag kom in på lärarutbildningen på Växjö universitet.
  • Fick lägenhet i Växjö och började planera möblering med mera.
  • Passade Adrian och Viggo en sommardag då vi åkte till skånes djurpark för att kolla på djur och bara ha det lite mysigt! Där jag fick höra att om jag inte var snäll så skulle de minsann inte följa med mig dit fler gånger ;) vem tog med vem egentligen? en heldag där och jag var rätt slut på kvällen.
  • Jag fyllde 20 och firade med mina fina vänner och med familj & släkt!
  • Jag permanentade mitt hår
  • Det var introduktionsdagar i Växjö och jag fann nya vänner första dagen.
  • Jag flyttade till Växjö, stort vuxensteg.
  • Jag åkte hem många helger eftersom många vänner fyller år i oktober.
  • Jag har haft mitt körkort i 2 år, så min prövotid är över
  • Den 21/11 var det ett helt år sedan Christoffer dog, jag kan inte förstå det. jag saknar dig ♥
  • Jag hade min första praktik, 2 veckor i älmhult. och jag ser fram emot vårens fem veckor där.
Där har ni mitt 2009 i punktform lite uppradat, men det var överlag ett bra år. Ett år med sorg och saknad, men ändå ett år fyllt av glada skratt och fina bästa vänner! Jag vore inget utan er, jag hoppas att ni vet det! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gör gärna omd en mysiga utflykten till Väla. Välkommen hem i vår för att leta efter vårkänslor tillsammans med mig.

2010-01-02 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0