arga dagen idag.

Detta kommer bli ett relativt argt inlägg som om ni inte vill veta hur arg jag är idag så ska ni sluta läsa....NU.
I morse när jag vaknade och steg upp och skulle sätta på tvn, bara brusade den något fruktansvärt, sätter på radio i mobilen för att inte dö av tysthet, skickar till emma som säger att hon inte heller har tv. Vi bestämmer oss för att vänta till lunch, tvn försvann ju faktiskt förra veckan och kom då tillbaka efter bara någon timme. När lunch kommer och går har vi fortfarande inte tv och vi bestämmer oss för att gå till hyresbostäder och fråga vad som pågår. Där får vi svaret av en pantad anställd att han inte vet vad felet är och han inte vet när vi kan tänkas få tillbaka det då blir man arg, att det inte funkar gör mig arg men att hyresvärden inte kan svara på fel och när det kan tänkas komma tillbaka göra mig ännu argare. åh, sjukt förbannad är jag. men inget att göra åt det. blir att titta lite på play funktionerna på datorn och sen sängen och lite dvd och sen hoppas jag för allas skull att tvn börjar fungera under dagen imorgon igen. annars kommer någon få sig en utskällning.
förlåt, var bara tvungen att avreagera mig lite.
nog om detta, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0