100503

måndag, start på min tredje praktikvecka, tredje maj, fem veckor kvar till det är sommarlov, sju veckor tills jag börjar jobba, drygt två månader till min födelsedag, ja det är vad den här dagen är. intressant, inte vet jag. men man måste ju börja sitt inlägg på något sätt. Dagen har erbjudit vfu med elever som levde sitt eget liv idag och jag är smått (läs mycket) trött i mitt huvud idag, mer än vanligt, om det nu går? men det är kul och tur är väll det, annars hade man aldrig orkat. skönt med tidig dag idag med så nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå en runda eller om jag ska kolla lite problem. Eleverna gillade ju problemlösningen så mycket att vi ska göra fler. bra betyg det där. Annars var helgen bra, trevligt valborgsfirande hemma hos henrik med grillning och så, dock blev kvällen tidig för mig eftersom tröttheten tog överhand, men en spontandans hanns det med. lördagen bestod av promenad & besök hos morfar och söndagen bestod av bus och mys med mina sötnosar adrian och viggo och sen lite slappande i solen innan den gick i moln.
ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0