LÅNGHELG

Snart är fyra dagars ledighet över, och måste jag säga att det har varit underbart skönt att vara lång ledig? Imorgon startar sista praktikveckan och jag måste erkänna att det ska bli både skönt och ledsamt. Skönt för att det ska bli kul att se alla vänner i Växjö igen och skönt för att då är det bara två veckor kvar till sommarlovet. Sen är det tråkigt för klassen är helt underbar, sköna barn som börjar sexan i höst så det är tråkigt eftersom jag inte kommer ha dem mer. Så får väll ha någon lite överraskning med mig på fredag, lite glass eller något. Däremot önskar jag att det varit lite mer tid kvar för eftersom jag är som jag är har jag precis börjat på våra uppgifter som vi har. Borde börjat lite tidigare men har hela veckan och nästa helg på mig så det ska väll lösa sig. Det brukar gå bra när man väl börjat, det är att börja som är så svårt. Det är därför jag sitter här och skriver istället. Borde verkligen göra lite nytta och skriva istället, men hur börjar man?


gammal bild på mig & bästa vän ♥

Långhelgen har spenderats hemma i Hässleholm. Där jag spenderat en halv dag med Desirée, vi promenerade och pratade ikapp allt som vi missat sedan sist vi sågs. Och det var massa mys! Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara tagit det lugnt och pluggat lite. Ska försöka vara lite seriös med mitt pluggande nu och hoppas på att bästa vän hör av sig snart och säger att hon kommer och säger hej! Det hoppas jag på.
gammal bild men den får duga :) tvilling ♥
.
Så ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emma

du är väldigt bra på att uppdatera bloggen tkr jag =P

2010-07-10 @ 23:40:13
URL: http://emmamalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0